onsdag 6 mars 2013

Mobsters SS, Mellby

Halvledig dag, dyster himmel och disigt. Inga höga förväntningar på sänd när jag gav mig ut på ensamsession i Mellby. Jag tänkte att det var lika bra att bege mig upp till Mobsters SS för att jobba in denna pärla. Har otroligt svårt för ett enda move och det är draget till hyllan. Idag fick jag injobbat detta move och nu ska jag bara länka problemet vilket jag inte lyckades med idag trots Allis påhejande gnällande som bara hundar kan =)
Jag själv på cruxmovet för min del på Mobsters SS
Tack för självutlösare på kameran!

4 kommentarer:

  1. Woah, looking great! Now you go and climb the whole problem! Jag håller tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Haha thanks Janne! Been working for a while to do the crux. Today I did it but I couldn´t do the whole problem, but I´m getting closer =)

    SvaraRadera