tisdag 12 april 2011

Teds arête, Tjörn

I söndags bjöd det på perfekt väder för bouldering. Jag tror aldrig jag varit med om att komma till sektorn "Utsikten" och det är totalt vindstilla på förmiddagen. Visst, det var molnigt till en början men solen kom den också. De som kördes på var slabbarna, arêterna och The Wave. Pär var helt galen idag och skickade allt han gav sig på. Starkt! Jag själv hoppas på att formen jag har håller i sig till min resa till Jyväskylä i Finland.


Ted på sin arête

På tal om resan till finland. Fick nyligen höra att det var snö där, men igår fick jag ett mail som gladde mig från Janne. Han har öppnat en blogg och där fick jag se, till min glädje, att det är snö men blocken är snöfria. Nu snackar vi stick! Kolla in Jannes bilder på hans Blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar