lördag 11 juni 2011

Uppenbar, Utby

Vad kan bli bättre än att avsluta arbetsveckan med en kort session utomhus en dag då det lovades massvis av regn, men istället visar sig vara sol och blå himmel i hyfsad temperatur?
Ted och jag lyckades i vilket fall komma ut balnd blocken vid fjällbo-delen. Ted fick äntligen gjort "Skotofobi" efter historier om floppar från toppen. Gôtt jobbat mannen!
Vi började även jobba på "Uppenbar" som ligger helt uppenbar vid stigen. Riktigt fint problem men ingen kom upp, men personligen fick jag ett fint projekt till som jag vill göra i Utby, men då vill jag ha paddor i massor under!
Ted på den fina "Uppenbar"

2 kommentarer:

  1. Gött, den får nog inte många repetitioner!

    SvaraRadera
  2. Kan jag tro, landning skrämmer nog bort ganska många med den lilla vassa stenen under =)

    SvaraRadera