tisdag 26 februari 2013

Film: Järnspiken, Nylöse

Solen har hittat tillbaka, lagom till den mest hektiska arbetsperioden på jobbet. Men visst hittar även en arbetsnarkoman som jag ut till klippan. Tyvärr jobbar ju alla mitt i veckan. Tanken var att jobba på projekt i Utby, men efter att blivit nerstängd på allt och även ömmande fingerleder efter Domen igår så var inte motivationen på topp. Tänkte istället bege mig till Nylöse för att hitta nyturer men fann en riktigt pärla till problem, Järnspiken. Inga crimpar och riktigt häftigt problem. Fram med filmkameran och på med dojjorna. Jobbade ca 2,5 timme utan att komma upp men nästa gång smäller det hoppas jag.

Lägger mest upp filmen för att sporra mig själv, men det kanske kan locka någon mer...

2 kommentarer:

  1. Ser roligt ut. Jag hänger gärna med nästa gång.

    SvaraRadera
  2. Rolig men ganska svår! Hoppas på sänd nästa besök =) Klart du ska med =)

    SvaraRadera