onsdag 9 april 2014

Sträckt ljumske, Lyckan


Jocke sliter på Sträckt ljumske.
Det hårdaste problemet som gjordes under helgen.

Efter god nattsömn var vi ute vid Lyckan kl 09 för att påbörja sändadet. Många problem gjordes varav ett av de problem som borstades upp vi ett av mina allra första besök i Lyckan (Hello Kitty). Slabbar, areten, catchar och mantlingsproblem kom fram i varierande höjd. Jocke borstade så stålborsten glödde. Pär sände i god stil och rev av helgens hårdaste problem, Sträckt ljumske. Jag själv gjorde några fina problem, men när jag satte mig vid den branta arets som jag ville göra mest av allt under helgen överansträngdes mitt finger. Hårt tejpat fick jag fota och mysklättra istället. 
Lördagen avslutades med pizza på Pizzeria Shalom i Högsby och sedan en skön bastu! Mer om söndagens äventyr snart...

2 kommentarer: