lördag 6 september 2014

Projekt i Floda!

Jag på ett av mina fina projekt som jag sliter hårt på!
Foto: Peter Christensen

Äntligen återbesök i Floda! Har några fina projekt jag verkligen vill göra där! Den runda areten med få crimpar och många sluttare med kylskåpsavslut börjar ge med sig och jag gjorde 3-4 riktigt bra press med ny highpoint på areten! Snart kanske den går ner!
Peter och jag skulle sedan vidare till den bred sprickan och pocketprojektet som vi varit på tidigare. Dessa pissade vatten och det såg ut som syndafloden varit i farten när skyfallen ägt rum. Nå, vi får vänta på dessa ett tag till.

Hösten är här och med det kommer sticket!

Skönt var det iaf att komma ut och känna på klippa igen efter haft mycket på jobbet och sedan nån infektion i kroppen som satte sig på lederna. Vet fortfarande inte var det kan ha varit men just nu går det framåt och det var gött att klättra igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar