lördag 3 januari 2015

Storm och klättring

Projektet som nu går under projektnamn: Svea
Foto: Peter Christensen

Igår stormade det! Men visst, strömavbrott i ca 1 timme skrämde inte mig och Peter till att ge oss ut på natten för att jobba på våra projekt.
Jag har fortfarande kvar min fina slabb som projekt. Insåg igår när sticket var bra att linjen kan vara lite diffus om man inte bestämt ska gå i sprickan, annars tyckte jag att man escapade lite mycket från sprickan och nu blev linjen hårdare =) 
Ny highpoint igår och så småningom kanske jag vågar lita så pass på crimpar och fötter att jag vågar dra vidare i laybacken i sprickan. Denna blir riktigt cool!
Peter jobbade vidare på sitt kompressionsproblem. Han har gjort alla moves och även gjort urtoppningen.  Nu ska det det bara länkas! 
Grym kväll och längtar tillbaka redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar