torsdag 4 juni 2015

Öppet projekt i Utby

Idag gick jag och drog bena efter mig i Utby medans jag väntade på att min bil skulle få en ny framruta. Var inte direkt sugen på att klättra nåt men tänkte ändå ge Clarityn några schyssta press. Tyvärr rann det i sprickan och jag var tvungen att tänka till vad jag skulle hitta på. Efter en stund så fann jag ett block som inte var borstat. Såg en linje som var möjlig att göra. Komprissonsproblem i crimp och spricka. Ståstarten verkade meningslös men sitten såg helt okej ut! Jag borstade fram denna och tog bort lösa stena i toppen och vips så var ett nytt projekt framborstat i Utby. Vem hade kunnat tro det?!? Efter att ätit min bananfika och låtit det torka upp var det dags att sända...eller...ja, att försöka etablera från sittstarten/lågstarten. Det var tungt, väldigt tungt och jag kände att detta var inte min grej... inte idag iaf. Småstaten kände jag på och det var mer ett one move wonder och lät därför bli att toppa ur. Sitten/lågstarten är det som gäller i mina ögon. Men idag blev det inget sänd.
Lämnar detta öppet om någon hittar det och vill sända.

Här hittar du problemet:
Följ väggen där de nya sportturerna tur (nybörjarväggen) och det projektet ligger på blocket nedanför Sauron och Gollum i höjd med Slap-o-mania. Ut och sänd. Färdigborstat och klart!

Projekt Utby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar