fredag 6 maj 2011

Lifestyle

Igår bar det av till Aspen för lite sport. Duncan och jag mötte upp Ola och Joel på Highwayhyllan för att sedan gå ner till Nalle Puh-väggen. Jag gjorde för första gång Nasse vilket kändes bra. Jag jobbade på mitt evighetsprojekt Serious Hiking där jag nu gjort den med 1 häng. Snart sitter den. Ola fick gjort superklassikern Nalle Puh och Joel fick gjort både Nasse och Serious Hiking. Duncan spände musklerna för att försöka sätta den korta och intensiva leden till vänster om Ior (kommer inte ihåg namnet). Hur som helst en sjukt rolig sport-session och jag kände att mitt psyke för sport börjar återkomma.


Kvällen avrundades med en liten session till Utby med Ted. Ted har sett att typ alla kör Liten Illusion och ville känna på den. Grodans sittstart kände vi även på, men det var nog sista gången också. Vi gick till mitt projekt som ingen gjort tidigare och vi konstaterade på att det blir hårt...riktigt hårt. Avslutningsvis gick vi på Los Lobos och jag var ungefär lika nära som jag alltid varit och Ted hade några riktigt bra press.

Nu blir det vilodagar!

2 kommentarer:

  1. Riktigt najs bild johan, heltmagisk på ett skönt sett...
    Ted

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Var riktigt nöjd med denna. Skulle kunna vara några 1000 meter upp också =) Sjön var verkligen prefekt vid den tidpunkten!
    //Johan

    SvaraRadera