tisdag 31 maj 2011

Möte i Västindien, Hönö

Igår blev det en tur till Hönö. Joel och Dan visade styrka och teknik och hade en riktigt fin sändardag. Joel gick på i stort allt, och sände nästan allt. Bl a gjorde han "Fett-slabben" relativt snabbt och bjöd även på en fin flash av "Sitting Bosse".
Dan ville inte vara sämre och kom, efter måååånga sessions, även han upp för "Fetto-slabben". Sedan fick han äntligen vinna över sitt hjärnspöke och skickade "Möte i Västindien".

Dan nyper den lilla crimpen på "Möte i Västindien"

Jag själv däremot har det inte lätt på Hönö. Har haft en riktigt bra vår, men när jag väl kommer ut till Hönö är det som allt låser sig och jag kommer inte upp för något. Jag fick iaf göra en ny highpoint på "Olas ätstörningar" och då menar jag highpoint. Efter att fånga kanten på toppen, då man borde vara hemma, släpper högercrimpen ochjag bjuder på en fin svängdörr och är tillbaka på paddorna. Jag bjöd även på årets frustration-attack då. Nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar