lördag 9 juni 2012

Kortedala bouldering

walker
Walker på en crimpig tur i Kortedala. OND!

2 kommentarer:

  1. Finns informationen om boulder-ställena i kortedala någonstans på nätet? Du skrev i en tidigare post att det är ganska nyutvecklat. Jag och en kompis är en glada klätternybörjare som bara dragit på plast, men vi tycker att utomhusbouldering verkar både roligt och spännande. Att höra att det finns bra skit i Kortedala (vårt närområde) är roligt. Har ni lust att dela med er? :)

    SvaraRadera
  2. Tja! Kul att ni är peppade att komma ut på riktig sten! Om jag inte läste fel så tror jag det är på gång med info på gbo.crimp.se där vägbeskrivning och vilka problem som är gjorda då kommer upp så småningom. Jag själv har svårt att ge en bra förklaring då jag bara varit där en gång och hängde då med de som utvecklat utan att egentligen tänka vart jag gick. Kontakta annars Jocke på www.happyboulder.blogspot.com.
    Ha det gött så kanske vi ses bland blocken!
    Mvh Johan

    SvaraRadera