tisdag 15 november 2016

I väntan på...

...torrperiod så passar jag på att dyka ner i bloggen som inte varit för aktiv den senaste tiden. Men det betyder inte att jag inte klättrar. Jag har fått upp ögonen än en gång på mitt projekt i Härskogen som jag återigen gick bet på. Men senast hittade vi lite annan beta och jag tror den går ner då, när jag är fräsch och blir även lite lättare än vad jag först trodde med den andra betan.
Jag har även passat på att besöka Falkenberg och kollat in ett riktigt fint området där. Jag trodde först jag hittat nåt nytt, men efter funnit spår av borstning så kontaktade jag Michael i Halmstad och visst hade han varit där. Drog mitt strå i stacken i området och borstade fram 3 nya linjer som jag själv roffade åt mig FA på. Området håller hög klass och rekommenderas att åka till. Finns nåt för alla!

Untitled
Michael på Deadpool

Vad som annars är på g är att jag vill ut och hitta mer sten! Peter visade mig en sjukt fin sten i Floda som det kommer vara låntidsprojekt på. Sjukt sugen på den!
Håller även på att plocka fram SOBouldERing t-shirts som kommer cirkulera på gym och i skogen! Ser ni den och är nyfikna på vad vi gör kring Lerum och Floda, hugg tag i mig!

Untitled
Michael på Sds Megatron

Måste solen komma snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar