tisdag 12 juli 2011

Dagens bild Finland

Nu är äntligen sommarens premiär med klättring i Finland gjord. En hel dag i Jyväskylä där min vän Janne har kört runt mig till olika sektorer för att visa mig guldklimparna som passar mig. Under 2 år har han gjort detta och nu börjar jag få mina personliga projekt häromkring och det är jättekul. Alltid nåt att komma tillbaka till.
Igår var det en toppendag då Janne tog med mig till en sektor som han hittat och börjat utveckla. Riktigt coola block och klockrena linjer. Dagens höjdpunkt var när jag fick hitta min egen beta och skicka den fina areten "Jännän äärellä". Janne imponerade när han gjorde FA på ett dynoprojekt han jobbat på ett tag. My god var hårt! Film på den kommer.
En bra dag som gav mer saker på listan Att göra.
Janne på "Jännän äärellä"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar