tisdag 5 juli 2011

Film: 2 klassiker, Utby

Var ute i Utby igår på förmiddagen av två anledningar. Dels vill jag lära mig filma bättre med min systemkamera. Och det andra är att jag vill hålla igång boulderingen så gott det går nu under sommarvärmen. Igår tänkte jag gå runt på lite klassiker som jag brukar klättra i vanliga fall. Men svårighetsgraden gick upp lite då den tropiska värmen befann sig i Utbys skogar och man svettades mer eller mindre av alla grepp. Men kul hade jag och resultatet av gårdagen ser ni nedan i en kort film...

Två klassiker, Utby from Johan Rapakko on Vimeo.

2 kommentarer:

  1. The overhanging problem looks super cool. I envy you so much for having those problems in Sweden :)

    See you soon!

    SvaraRadera
  2. The overhanging problem looks better then it is. But it is a problem you have to do cos it is one of few roofproblems around Gothenburg! Looking forwar to meet you guys in Finland next week!

    SvaraRadera