fredag 5 augusti 2011

Klättertjuvar?

Nu härjar det nån typ av klättertjuv i området Utby.
Inatt blev jag av med stora delar av min klätterutrustning i ett inbrott. Blev bl a av med båda mina crashpads.

Jag efterlyser nu om folk vill hjälpa mig hålla lite koll efter dessa. Den ena är en helsvart metolius. Den har en ring på framsidan av lim då den blivit punkterad. I ena hörnet har fodralet gått sönder så att man ser allt skum och den har lite tendens att gå sönder lite mer. Skulle den bli blöt luktar den kattpiss typ efter träsket på Utsikten (Tjörn)

Min andra pad är en Organic. Unikt mönster så den är lätt att känna igen. Nedanför är det en bild på den. Hör gärna av er på bloggen om ni ser dessa. Går även att maila på rapakko(a)junis.org


Tack!
Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar