söndag 21 augusti 2011

Ringhals

Igår besökte jag för första gången området Ringhals, nere vid Varberg, tillsammans med Ted, Anna och Fabian. Området hade gett mig goda förhoppningar om bra klättring då många har lovordat området. När jag väl kom igång så tappade jag mer eller mindre allt. Gillade inte alls klippan. Tyckte det var svårt att se linjer (visst fanns det de självklara också) osv osv. Nej, jag gillade inte boulderingen vid Ringhals och det är ens frågan om återbesök i området. Men samtidigt hade vi en go och slapp dag med riktigt fint väder. Anna och Fabian kämpad med ett nytt problem som kom upp medans Ted fick gjort en taktur han spanat in sen tidigare. Jag själv gjorde nåt kort halvbrant problem bredvid en arete. Idag blir det domen för att pumpa ut kroppen på campus!
Anna kämpar på ett ännu okänt problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar