fredag 21 december 2012

Hemmaträning

För vårens planer är det dags att bli lite starkare i nypen. Då jag inte äger någon greppbräda är det andra alternativ som gäller. Jag är inte så sugen på att köra inomhus, utan väntar på det goa sticket och tiden som aldrig infinner sig för att hitta fina linjer runt omkring. Landvettersjön är ett område som jag alltid har dåligt samvete för att aldrig hinna till och borsta rent och sända.

Men för att nu blir lite starkare har jag nu skärpt kosten en del (lycka till med det nu till Jul=)
Jag har hittat mina handgripar som förhoppningsvis ska hjälpa mig att bli lite mer uthållig i crimparna då det är min svaga sida. Vem vet, en dag kanske jag känner av att jag faktiskt skärp mig lite och håller i, istället för att klaga på att man är svag!

Giv mig kraften =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar