måndag 18 november 2013

Die große Fußhand, Pussen (äntligen sänd!)

Basti och jag åkte ut till Gråbo för att besöka de fina slabbväggarna och den branta väggen. Peppade och glada satt vi i bilen. Väl framme vid väggarna så var det mer eller mindre vattenfall. Besvikna?? Nej då. Då begav vi oss till Pussen där vi gick på problem. Jag prövade sittstarten till Suomalainen (den blir hård men jag lättade från padden). Men sedan gjorde vi efter ett antal press en varsin bestigning av Die große Fußhand. Äntligen! Det har varit sommarens och höstens stora projekt som jag äntligen fick lägga i påsen! Kul!
Vi åkte vidare till Ljungslätt där vi satte oss på sittstartsprojektet till Turisten. Hårt!
En go dag men kaffe, sol och sänds!
Die große Fußhand
Jag själv sänder den fina Die große Fußhand
Foto: Basti

2 kommentarer: