onsdag 24 februari 2016

Pappaklättring i Utby

Pappaklättring
Pappaklättring

Fint väder gjorde att Peter och jag drog med oss minstingarna till Utby för att se om vi kunde klättra lite lätta problem. 

Det började vid Ängsareten där både Peter och jag fick börja med matning av barn. Vi gick direkt efter det på fika och mellis. Först efter ca 1 timme kunde vi göra Ängsareten som uppvärmning. För mig var detta det enda problemet som jag fick klättrat.

Vi gick vidare till Grodans problem som jag ville att Peter skulle göra. Gav honom finbeta och sedan satte vi oss för att ta lunch. Efter det skickade Peter efter några försök i god stil. Sedan var det dags för hemfärd för Peter och min lilleman ville sova och då kände jag att det var läge för hemfärd för mig också. 

En trevlig dag och ser fram emot fler pappaklätterdagar!

Grodans problem
Peter gör Grodans problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar