måndag 29 februari 2016

Eftermiddagstur till Floda

Projekt
Jag själv på projektet
Foto: Peter Christensen

Idag passade Peter och jag på att plocka med oss kidsen till de senaste fyndet i Floda. Peter hade uttryck ett intresse av att skicka Japansk skräckfilm.
Efter ca 2 timmars korvgrillande, kaffekokande och skojande med barnen fick vi till slut chansen att klättra lite.

Johannes
Johannes ser & lär

Peter fick börja och satte sig direkt på Japansk skräckfilm. Efter lite fifflande efter betan så satte han den med stil.
Efter det fick jag till några press på den nya linjen som är en hangelarete på väldigt runda och fina grepp på slutet. Jag hittade betan upp till kruxet snabbt. Väl vid kruxet så fick jag klura på betan, men när den väl var funnen så lyckades jag inte hålla ihop det. Problemet kommer bli ett toppenproblem, trots att höjden inte är den mest avskräckande. Fina grepp och snygga flytt gör att denna kommer ligga högt i rekommendationen hos mig.

Japansk skräckfilm
Peter gör Japansk skräckfilm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar