söndag 29 januari 2017

Årets första!

_DSC1202
Foto: Peter Christensen

Inatt blev det lite årets första kan man sammanfatta det med.
1. Årets första utesession
2. Årets första FA
3. Årets första nattsession

Ja det kan säkert sammanfattas med fler "årets första". Men jag fick iaf med mig Peter ut mitt i natten till ett av alla nya block jag hittat i skogen. Totalt är det väl 25-30 block och några väggar och då är området inte färdigscoutat. Kan bli kul!

Best friends forever
Jag själv på "Best friend forever
Foto: Peter Christensen

Senaste fynden kan vara några av de bästa för det fanns en del störra block med riktigt fin höjd. Dessa kommer snart att utvecklas och en arete i Z-formation har lockat mitt öga väldigt mycket.

Men inatt var det ett brantare block som låg i fokus. Det blev en fin arete, ett mantlingsproblem och en railhangel som blev gjort. Sedan fanns det ett litet dynamiskt problem som inte såg lika fint ut kvar på detta blocket.
Efter veckans tragiska händelser med att jag fick plocka bort vår lilla sändarhund Alli så fick detta trevliga block gå lite i samma anda. Blocket kommer att kallas för Alli-blocket när det publiceras.
Areten fick namne "Till minne av Alli", Mantlingsproblemet "Best friend forever" och hangeln fick heta "Sändarhunden".

Det blir mer utveckling i området så håll koll här och på insta för uppdateringar.

Till minne av Alli
Jag själv på "Till minne av Alli"
Foto: Peter Christensen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar