onsdag 15 februari 2017

Ny FA och finbesök i skogarna kring Floda

Happy birthday to me
Said Belhaj på Happy birthday to me

Igår passade jag på att avnjuta en dag i skogen. Förmiddagen borstade jag upp en sten som jag varit lite nervös för tidigare då ett stort flak flexat lite. Igår när jag var där och borstade upp problemet var känslan att flaket inte kommer lossna. Sagt och gjort så satte jag mig ner och gjorde några försök tills jag kom upp. Betan i sig var relativt lätt. Blev lite överraskad av att den blev lite balansig på ett flytt och sedan var den lite fuktig pga av frosten. Men gjord blev den och namnet blev Broken snowflake,

Senare på lunchen dök Said Belhaj upp och hans nära vän Max. Visade dem några av de fina blocken och fick se några av de hårdare problemen repeterade. Jag fick även lite annan beta kring mitt projekterande av sittstarten till Black och metallic. Lite mindre frost på greppen och en bra dag så sitter denna också snart!
Peppen är hög nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar