tisdag 16 juli 2013

Back in Finland!

Jag visar mitt "climbing-face" 
när jag hänger i slopern på Jännä Tarzan

Då var man tillbaka i Finland och självklart är man laddad för boulderingen igen! Sami ringde igår och ville ut idag så det var bara att glömma att man var seg efter resandet och psyka upp för en trevlig tid.
Jag har sedan tidigare en del projekt jag vill få gjort här och vi började direkt vid Robin Hood. Hade mina bästa press någonsin idag och känslan är att denna superklassiker åker ner denna sommaren. Sami visade även andra trevliga områden och Sputnik ser ut att bli ett trevligt framtida projekt! Ser fram emot kampen! Regnet stoppade oss idag, men redan nu ser jag fram emot kommande dagar!

2 kommentarer:

  1. Hey! Great picture, again! See you soon!

    SvaraRadera
  2. Sami took the picture! It was a great day and I´m looking forward to have a day full of climbing with you too Janne =)
    //Johan

    SvaraRadera