torsdag 11 juli 2013

Mer sport!

Idag bjöd vädret på stekande temperaturen och Duncan, Malin, Ranulph och jag tog pcik och pack för att mysklättra lite vid Aspen. Jag måste säga att repformen finns inte där just nu efter all bouldering under våren. Men det var en mycket trevlig dag där jag gjorde nåt nytt och jobbade ytterligare på mina projekt varav en är min nemesis.


Jag och Duncan fann även en quickdraw hängades i Snorkfröken. Känns dumt att lämna den så jag plockade ner den och här erbjuder jag nu att man kan maila mig på rapakko@junis.org och beskriva den så kan man få tillbaka den. Man kan även lägga det som kommentar här i bloggen.

Nu stundar Finlandsresan och håll tummarna och be till klätterguden att jag kanske får ticka av några av projekten som jag har liggandes där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar