tisdag 2 juli 2013

The Avengers (FA), Lyckan

Idag hände det som jag hoppades på skulle ske under semestern. Jag fick gjort mitt projekt i Lyckan utanför Fågelfors!!! I vintras så jobbade jag på aréteprojektet som jag då kallade "Wolverine".
Men idag när jag var där och provade många olika betor så gav det mig till slut lösningen och FA sattes.
Men namnet då? Nej det blev inte "Wolverine" som jag först trodde. Namnet kom efter att jag provat många olika möjligheter för att till slut göra rätt och då jämförde jag det som om att jag har flera superhjältar att välja mellan men till slut är det en som gör den avgörande stöten för att lösa problemet. Därmed fick aréten namnet "The Avengers". Jättefin aréte med gaston och crimp i starten upp till riviga slopers och höga fotsättningar. Ett problem jag rekommenderar starkt i området!
Jag själv gör FA på The Avengers

Superhjälteblocket i Lyckan med The Avengers mot kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar