måndag 14 mars 2016

Nya block, nya projekt....i Floda

Ja, det tar aldrig slut verkar det som. Peter, som verkar ha en bra näsa för att hitta nya block och väggar, har varit ute och sprungit igen. Denna gången endast en lite tur och fina fynd på ca 5 block i varierande höjd. I sitt sökande skickade han bilder på fynden till mig vilket gjorde att jag hoppade upp på stolen och började dansa över ett utav blocken.

Blocket är stort. 6 givna linjer vara 3 fin fina areten skarpa. Blocket har en höjd på 3,5 meter och toppen är helt platt. Superblock! Igår var Peter och jag på plats och började köra på den första areten. Den blir hård, fin och en framtida klassiker! More to come från detta ställe!

Projekt
Peter känner på projektet

Projekt
Jag känner på projektet.
Foto: Peter Christensen

Projekt
Peter letar sekvens

Lifestyle
Jag försöker hitta beta
Foto: Peter Christensen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar